poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Kolekcjonowanie

Kolekcjonowaniem i zbieraniem figurek zajmuje się od około 5-6 lat. Odkryłem to przypadkowo poprzez moich kolegów, z którymi obecnie dzielę tą pasję oraz poprzez gazetę „Władca Pierścieni – Gry Strategiczne w Śródziemiu”.
Ale samo zbieranie (kupowanie) figurek to nie wszystko, bo wiążą się z tym też inne sprawy jak modelarstwo czy malowanie.
Figurki, które zbieram wykorzystywane są do grania, czyli do tak zwanych systemów bitewnych gdzie na stole pokrytym różnego rodzaju budynkami skałkami czy lasami spotykają się dwie lub czasami więcej armii, aby stoczyć wyimaginowaną bitwę.
Systemy w które gram i do których zbieram figurki to:
Warhammer Fantasy Battle – Orki I Gobliny, Krasnoludy
Warhammer 40000 – Orki, Tyranidzi
LOTR – Lord of the Ring – Orki, Gobliny, Hobbici
Flame of War – Rosja
Jak juz pisałem samo zbieranie to nie wszystko. Figurki, które zbieram także maluję to kolejna moja pasja. No cóż może artystą nie jestem, ale staram się, aby to, co maluję było na jakimś poziomi, czyli aby nie bolały oczy, gdy się na nie patrzy.
Tutaj kilka przykładów:






Może z czasem wrzucę inne moje prace, jeżeli te komuś się spodobały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz