piątek, 20 maja 2011

Hive Tyrant WIP

Hive Tyrant WIP
Figurka skrzydlatego Hive Tyranta do armii Tyranidów. Co jakiś czas będę pokazywał zdjęcia z postępów w pracy nad tym modelem.
Do wykonania tej figurki użyto:
Figurka Hive Tyranta (pieszego)
Skrzydła od figurki Balroga.
Na obecna chwilę figurka częściowo została sklejona i zostały także uzupełnione luki za pomocą Green Stuff-u (to zielone).
Tutaj widać korpus ze skrzydłami oraz głowę, która zostanie umocowana później po pomalowaniu figurki. W tyle głowy widać wystający drucik. Za ich pomocą wzmacniam konstrukcję, bo sam klej niekiedy nie wystarcza.

Na dwóch kolejnych widać resztę elementów, które będą tworzyć całość figurki po sklejeniu.
Tutaj widać łapki z umocowanymi "drucikami”, które za chwile zostaną przycięte na odpowiednia długość i wklejone w odpowiednie miejsce. Jak pisałem "druciki" powodują to, że dany element lepiej sie trzyma całości.

Łapki umocowane jak widać.
Miałem kłopoty z umocowaniem na podstawce. Miał być na jednym „kijku”, ale niestety by nie wytrzymał, więc musiałem dać dwa, ale i tak nie jestem zbyt zadowolony. Figurka jest trochę za ciężka i się chwieje, więc pod podstawką będę musiał podkleić coś ciężkiego, aby ustabilizować całość. Jak widać dostał już podkład, czyli powoli będę przystępował do malowania, choć i tak szybko go nie skończę, bo jestem w trakcie malowania też innych figurek. Farbka użyta do podkładu to Vallejo Model Air Yellow.
Prace posunęły się odrobinkę dalej. Nie miałem tej farbki, więc dlatego prace ciągną się tak długo.
Farbka użyta do malowania Citadel Bleached Bone.
Zaczynamy kolorować. Na razie podstawowa czerwień Citadel Scab Red
Kolejny krok to pomalowanie za pomocą farbki  Citadel Chaos Black. Następnym krokiem będzie cieniowanie czerwieniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz